Mittwoch, 3. August 2011

uzun zaman sonra.....

finally~ i'm back... tatile gitdim, ve dört hafta sadece iki veya üç kez internete girdim. oraların keyfini tam çıkarmak istedim. hehe. nereye gittin diye soran olursa, ailem ile türkiyeye (izmir'e) gittim. bugün -iki saat önce- döndüm berline. en iyi arkadaşım beni hava alanında karşılamaya geldi ve bana kocaman bir süpriz getirdiki........ hala ve hala şaşkınlıktan çıkamadım. bugün gackt diye çok yetenekli japon bi şarkıcı berline konser vermeye geliyor....... ve ben tatile gitmeden bilet almamıştım onun avrupada vereceği herhangi bir konserine! hem pek ucuz sayılmaz biletler diye hem'de döndüğüm gün hemen konserlere koşmayayım diye~ yavvvvvvvv çok ama çok şaşırdım ve o kadarda sevindim buna~ birazcık dinlendikten sonra daha da çok sevineceğimi düşünüyorum ben bu habere! yeay!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hello dears~ It's nice to meet you all on blogspot.
I would be happy about making some friends in here, with whom I can share some of my hobbies & interests. I'm waiting for some comments and your lovely opinions~~ ;)